MENU

Sistem eAduan – Semakan Aduan Awam Sebelum 21 April 2018

 

  • Untuk makluman warga Nilai, perkhidmatan aduan awam melalui Sistem eAduan akan dihentikan mulai 21 April 2018. Walaubagaimanapun perkhidmatan semakan status aduan awam sebelum 21 April 2018 masih boleh dibuat melalui saluran yang sama di http://aduan.mpn.gov.my yang mana akaun pengguna masih kekal seperti sedia ada.

 

Sistem ePublic – Aduan Awam Mulai 21 April 2018

 

  • Untuk makluman, Sistem ePublic akan digunapakai mulai 21 April 2018. Sebarang aduan, cadangan dan pertanyaan daripada orang ramai dan penduduk di bawah pentadbiran Majlis Perbandaran Nilai perlu menggunakan sistem ini.

 

 

  • Sekiranya anda pertama kali melawat portal ini, anda boleh memilih untuk mendaftar sebagai Rakan ePublic dengan KLIK DISINI. Selepas itu anda boleh LOGIN ke portal ePublic dan memilih perkhidmatan yang telah disediakan. Andainya anda tidak berminat, anda boleh terus laporkan ADUAN anda atau SEMAK status pengaduan anda dengan klik butang-butang menu di atas.
  • Sebarang pertanyaan boleh menghubungi Call Center MPN di talian 1 800 1515.

 

 

Validity Date: 
Jumaat, 20 April 2018 to Isnin, 31 Disember 2018
Kemaskini Terakhir: Khamis, 15 November 2018 - 4:53pm